Saturday, May 16, 2009

Busch Gardens

On Friday I went to Busch Gardens an awesome amusment park in williamsburg. Why did I go to Busch Gardens on a friday you ask? The WHOLE music department went there to perform in front of judges and the go to the park. First we all had to report to the school at 5 am.Then we got on the buses and drove to our perfonce site. After that we finally got to the park. The park is really large and have many different countries built in and a theme around them. With for say the griffon(A new super scary roller coaster)
in France and appollos chariot(another SCARY rollercoaster) in Italy. Me and my friends Emma and Lizzy went on many rides together like the swings,katapult,octupus,magic carpet and the list goes on. There was one ride that we went on called the roman rapids ( a ride that spins around in a river where a bunch of water falls down on you) Me and emma where the ones who didnt want to get wet and ofcourse we were the ones who got soaking wet. There was another ride that me emma,lizzy and by then three other people had joined our group(Diana,Valentina and Chauncey) wanted to go on the log flume and then the big bad wolf. We waited for maybe half an hour then the six of us had gotten on the flume ride moved and then had them telling us we had to get off due to bad weather conditions. All the rides we were planing on going on had to be shut down too! So we had to get back on the bus early and go home...We got back 3 hours earlier than expected! But it was all worth it at a fun day at Busch Gardens!

5 comments:

Anonymous said...

Hej klixo! e inne på din blogg varje dag, men du skriver inte så ofta, tyvärr :( blev jätteglad när jag såg dina nya inlägg.
gå jättegärna in på min blogg, den heter www.farmago.blogspot.com så gå in där om du vill.
hinner inte skriva mer nu, men massor av kramar
emma <3

Anonymous said...

Åh nej, vad tråkigt att det blev dåligt väder och att ni inte fick åka the log flume när ni väntat så länge!! Men det kanske var tur att ni fick åka hem, läste i de svenska tidningarna att en dansk blivit träffad av blixten på golfbanan i Danmark och dött!! Var det mycket åska och blixtrar?
Kram från Puerto Rico

Bettankax said...

Låter som en händelserik och rolig dag. Vet du förr var jag jättemodig och vågade åka både det ena och andra. Jag har jättemycke höjdskräck. Får ont i magen när jag tittar på dina bilder. Aldrig i livet jag hade vågat åka.

Karolina(penguin luvr) said...

M-A:
Jag ska forsoka skriva mera! jätte kul at du har en blog!!! Super! Kram!!

Petchie:
Visst var det daligt! Pa ett sett var de bra. de var åska fast inte mgt blixtar. Kram!

Bettankax: De var super roligt! Jag skulle inte kunna åka dom heller super läbbigt! Jag förstar inte varfor mennsikor tyker om att åka på såna där! Kram!

Marianne said...

Wow! Vågar du åka såna där berg-och-dalbanor? Jag åkte den som fanns på Gröna Lund när jag var liten, och DET tyckte jag var läskigt. Skulle aldrig våga åka de där!

Såg du att jag har döpt katterna till Cleopatra för mamman, och sedan Cous-Cous (den med svart öga), Mums-Mums (den med fläck på rumpan) och Muffins (den som har helt vit rygg? Det var JÄTTEFINA namn du hade hittat på!

Stora kramar från Kairo och katterna hälsar jättemycket till dig!